فعالیت های دبستان عصمت

کل برنامه هایی که در طول سال تحصیلی اجرا می شود

فعالیت های دبستان عصمت

کل برنامه هایی که در طول سال تحصیلی اجرا می شود

مقاله ی روز معلم

 

 

 

مقاله ی روز معلم   

         

ای والاترین مهربانان،ای زیباترین امیدها،ای آن که آمدی ودرتن وجانم روحی دوباره دمیدی.ای   

 

آنکه امید رادر باغچه ی چشمانم می کاری.ای که امیدی،خوبی،مهربانی،چگونه با واژه های بی   

 

ارزش از تو بگویم از توئی که صـداقت از چشمانت می بارد چه بگو یم که زبانم را یارای گفتن   

 

نیســت .چون که تو ســـراپا عشـــقی .توئی که به من آموختی زیستن را،امیدوار بودن را ،خوبی   

 

کردن را،برتر از همه صبر وصـــداقت را .توئی که یادم دادی تا تنها به خود ننگرم دایره ی دید   

 

چشمانم را به بزرگی یک دنیا بکشم وتورا ببینم.توئی که یادم دادی تا درغم دیگران شـریک وبه   

 

شادی دیگران شاد باشم توئی که آموختی برای غم غمدیده ای اشک ریزم .اگر ماـدرم به من راه   

 

رفتن اموخت تو اموختی از کدامین راه بروم تو آموختی زندگی را در جهت مثـبت محورها طی   

 

کنم وآموختی از ترکیب شکست ها وپیروزی ها  گامی به ســوی ســعادت ایرانی آباد وآزاد   

 

 بردارم  من بر دستهای سخاوت وکرم تو بوسه سربلندی میزنم امیدوارم روزی نه چــندان دور   

 

 زحمات تورا جبران کنم.                                           

نظرات 5 + ارسال نظر
نگار یکشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:10 ب.ظ

واقعا ممنون از مقاله ی خوبتون و به خصوص وب خوشکل و زیباتون .

خواهش می کنم

پاییز جمعه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 07:30 ب.ظ http://golbargepaiezi.blogfa.com/

ممنون از مقاله.

شکوفه پنج‌شنبه 28 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 04:04 ب.ظ

مقاله جالبی بود ولی به ویرایش نیاز داره...
مثلا دو خط پایانی، واژه گام رو دو بار تکرار کردی...
بعد هم، ما هیچ وقت نمی تونیم زحمات معلم رو جبران کنیم. پس بهتره که آخرین جمله رو تغییر بدی...

گلرخ چهارشنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 08:36 ب.ظ

زیبا بود...

............ جمعه 31 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:32 ب.ظ

ممنون از مقاله ی خوبتون واقعا لذت بردم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد